wyszukanie zaawansowane

Multimedia

Eksperci radzą

Sonda

Wasza strefa Fit!

Dołącz do nas

Dodaj Galerię |Tekst

Sonda

ABC odchudzania

Dieta dla fitnesski

04.06.2008

Podobają Ci się wysportowane sylwetki fitnessek? Nie musisz od razu zostać zawodową sportsmenką, ale kilka dietetycznych sekretów i wskazówek pomoże Ci na pewno osiągnąć dobre rezultaty. Schemat żywienia i wspomagania w fitness kobiet opracował Arek Kozłowski, trener osobisty i dietetyk sportowy.

Założenia:
- charakter treningu – spalanie tkanki tłuszczowej
- waga zawodniczki – 60kg
- początek treningu ok. 17.00
- czas trwania treningu 1-1,5 godz.
- liczba posiłków – 6
- posiłki spożywamy co ok. 2,5-3 godz.

Główne zasady:
- trening zaczynamy na ok. 1 godzinę po posiłku
- trening aerobowy zaczynamy na ok. 2 godziny po posiłku
- posiłek po treningowy spożywamy na ok. 40-50 minut po treningu siłowym, jeśli wykonujemy trening aerobowy trwający 45-60 minut, to wtedy spożywamy posiłek bezpośrednio po aerobach
- w czasie dnia wypijamy ok. 3 litry wody mineralnej nie gazowanej plus ok. 1-1,5l na treningu
- wszystkie produkty gotowane, grillowanie, pieczone lub smażone bez tłuszczu.

Po przebudzeniu, na ok. 15-30 minut przed posiłkiem:
Glutamina – 5g
Aminokwasy rozgałęzione – ok. 3g
L karnityna 500mg – 2 kapsułki
Termogenic – wg zaleceń

I posiłek około godz. 7.00 (ok. 15-30 minut po przebudzeniu):
25 g płatków owsianych na wodzie, 1 owoc, 20-25 g odżywki białkowej (izolat białka serwatki) – na wodzie

II posiłek około godz. 10.00:
25g ryżu 80g piersi, warzywa lub 20-25g odżywki białkowej 80% na wodzie

III posiłek około godz. 13.00:
80g piersi, warzywa

IV posiłek ok. godz. 16.00:
Jak II

1 2
Tagi: dietatreningfitnesssuplementy
REKOMENDACJA
2010-09-02 16:47:40
~Kacha

Trzeba jeść regularnie, zdrowo. Wtedy nie będziemy tyć! I nie będzie efektu Jo-Jo Polecam sprawdzone, smaczne, zdrowe i proste odżywianie, bez wyrzekania się potraw. Sama schudłam 10 kg i bez efektu jo-jo:) idealnafigura.eu

2010-07-24 21:15:51
~Michela Montignac

Sama dieta nic nie daje. Trzeba dołączyć do tego jakąś aktywność fizyczną (spacery w szybkim tempie, bieganie lub zajęcia na siłowni). I nieobjadanie się słodyczami, co w moim przypadku wychodzi nieraz średnio, bo zawsze w ciągu dnia złapię jakiegoś jednego lub dwa czekoladowe batoniki.

2010-07-24 21:08:56
~Michela Montignac

Takie diety dla każdego to bzdura. Dietę trzeba sobie ustawić indywidualnie z dietetyczką po dokładnym przebadaniu się . Co najmniej 5 posiłków dziennie o określonych porach jest prawidłowe + "nieobżeranie się" po godz. 18.00. Ale dieta, którą tu widzę eliminuje węglowodany, a one są przecież "paliwem" dla naszego mózgu i nie można z nich zrezygnować. Należy spożywać "dobre węglowodany", czyli te mające IG (</=50), które nie za wysoko

2008-06-06 14:25:56
~Księżyc

A co do wykończenia , wykończysz się jak będziesz stosować te śmiesznie diety z kolorowych tabloidów typyumniej niż 1000kcal 3 dni sama kapusta itp to jest dopiero zabójstwo dla organizmu , a to co jest rozpisane powyżej to zbilansowana dieta można tam jeszcze dorzucić tłuszcze omega-3 i 6 bo nie widzę żeby była o tym wzmianka

2008-06-06 14:17:37
~szczesliwa

również uważam że wypisał ktoś tu bzdury. pierwsza podstawową rzeczą ktorą powinnismy zrobic jesli jestesmy otyli to zbadac swoje hormony czasami to one sa powodem tycia. po drugie troche ruchu, nie objadac sie i pic duuuzo wody i efekty beda widoczne... i co najwazniejsze polubic wlasne cialo. sama mam 178cm i waze 92kg i kocham swoje cialo...

2008-06-06 14:15:20
~Księżyc

Jestem w tym kilka ładnych lat l-karnityna szkodzi? pierwsze słyszę jedyne co można jej zarzucić to bardzo wątpliwa skuteczność jeśli chodzi o zbijanie wagi , lepiej wybrać termogeniki. Nie wiem co wam sie nie podoba w tym planie, jakie katownie? nie ma bata żeby nie stracić wagi, podstawa to jak wyżej 5 lub 6 posiłków dobre odżywcze śniadanie i skromny posiłek przed snem , najważniejsze to unikać słodyczy i węgli o wysokim IG i systematyczny trening i waga leci

2008-06-06 12:52:08
~jkt94

Kochani to wszystko to bzdury. Trzeba się katować, jeść jakieś gówno i stać się nieszczęśliwym człowiekiem. Trochę umiaru i dystansu do siebie i innych. Reszta sama przyjdzie. A najlepsze lekarstwo na otyłość to miłość.

2008-06-06 12:47:01
~niki

CO ZA BZDURY!!! L-karnityna jest bardzo szkodliwa dla zdrowia, to po pierwsze. Stosując tego typu dietę w prosty sposób WYKOŃCZYSZ SIĘ, zapadniesz na raka lub białaczkę. Jako instruktor aerobiku i osoba dbająca o zdrowy styl życia stanowczo odradzam tego typu diety. Nie rozumiem dlaczego zamieszcza sie tak niedorzeczne porady, w jakim celu sięto robi, ludzie, zastanówcie się najpierw zanim cos opublikujecie. Czyta to młodzież, która potem w ten sposób próbuje się odżywiac.

2008-06-06 12:25:51
~jutka

nie zawsze trzeba byc zachłannym zeby miec problemy z waga...ja np jestem obecnie na sterydach i zaczęłam tyc tak ze nie moge sobie z tym poradzic:(((

2008-06-06 11:51:53
~ania

spoko, gdyby mi to ktoś gotował i podrzucał do pracy mogłaby to jeść :-) jem na co mam ochotę - mam164 i ważę 51 kg. Myślę, że grunt to nie być zachłannym.

12

Masz swoje poglądy? Tu jest miejsce, gdzie możesz je swobodnie wyrazić!
Pisz, komentuj i dyskutuj. Pamiętaj o tym, że nie będziemy tolerować niecenzuralnych wypowiedzi i wulgaryzmów. Wymieniaj poglądy a nie obelgi. Zasady Opinii.