wyszukanie zaawansowane

Multimedia

Eksperci radzą

Sonda

Wasza strefa Fit!

Dołącz do nas

Dodaj Galerię |Tekst

Sonda

ABC odchudzania

Zmień przekąskę na lepszą!

informacja prasowa
09.06.2014

Brak czasu, brzydka pogoda czy zwykłe lenistwo… Aż 3/4 z nas chciałoby prowadzić zdrowszy tryb życia, jednak wiele czynników przeszkadza w rozpoczęciu aktywności fizycznej lub zerwaniu z niezdrowymi nawykami żywieniowymi. Wiosna to idealny moment na zmiany – zacznijmy od najprostszych rzeczy, na przykład rezygnacji z niezdrowych przekąsek.

 

Niezdrowa przekąska – częsty błąd żywieniowy

 

Ze sporządzonego przez IRCenter raportu „Co Ci Szkodzi” wynika, że tylko 1/3 Polaków uważa swój styl życia za zdrowy. Większość z nas przyznaje się do jedzenia niezdrowych przekąsek, a połowa badanych zaznacza, że odczuwa z tego powodu wyrzuty sumienia. Czasami staramy się nawet ukryć fakt jedzenia tego rodzaju produktów przed innymi osobami. Chociaż zdajemy sobie sprawę, że spożywanie chipsów, pączków, czekoladowych batonów itp. nie ma wiele wspólnego ze zdrowym żywieniem, to próbujemy na różny sposób usprawiedliwiać nasze postępowanie. Wmawiamy sobie, że to „ostatni raz”, czy też traktujemy jedzenie słodyczy lub fast foodów jako receptę na stres i dobry humor. Poważniejszym problemem jest codzienny pośpiech i związany z nim brak czasu na zjedzenie pełnowartościowego posiłku. Wśród przyczyn sięgania po niezdrowe przekąski respondenci wymieniają także wyższą cenę oraz słabą dostępność alternatywnych, zdrowszych produktów.

 

 

Przekąska idealna – czyli jaka?

 

Wybierając przekąski, najczęściej kierujemy się ich łatwą dostępnością bądź też po prostu spontaniczną ochotą na niektóre produkty, kiedy to zwracamy uwagę głównie na konkretny smak. Jednak badania wykazują, że pomimo naszych słabości przykładamy pewną wagę do diety – chociaż to batoniki czy wafelki należą do najbardziej lubianych przez nas przegryzek, to nieco częściej kupujemy owoce i warzywa, wiedząc, że lepiej sprawdzą się one w roli przekąski i pomogą nam zachować zasady zdrowego odżywiania. Wśród trzech najważniejszych elementów mających wpływ na wybór przekąski, badane osoby wymieniły łatwą dostępność (70%), łatwość i szybkość spożycia (69%) oraz wytworzenie z naturalnych składników/wartość zdrowotną (68%). Idealna przekąska powinna także szybko zaspokoić głód – być sycąca, ale jednocześnie lekka, jak owocowy koktajl Tymbark Fruktajl, zawierający kawałki owoców. Smak śliwka jabłko z dodatkiem zbóż stanowi źródło błonnika, który wspomaga uczucie sytości i obniża zapotrzebowanie na insulinę.

 

Zmień przekąskę – zmień swoje życie

 

Zamiana mało wartościowych produktów na zdrowe przekąski to świetna okazja do uczynienia pierwszego kroku w walce o zdrowsze życie. Wiosną znacznie łatwiej wprowadzać nam takie zmiany – nawet badania wykazują, że ładna, słoneczna pogoda motywuje nas do pracy nad sobą. Także zbliżające się lato może stanowić zachętę do odchudzania i powrotu do formy przed nadejściem najcieplejszych dni. Pierwszym krokiem powinno być jednak uświadomienie sobie skali problemu – często w codziennym pośpiechu nawet nie zdajemy sobie sprawy, jakie ilości mało wartościowego jedzenia spożywamy w przerwach pomiędzy posiłkami.

 

Jesz niezdrowe przekąski? Nie tylko Ty masz taki problem – wielu z nas sięga po nie codziennie, usprawiedliwiając się brakiem czasu czy stresem. Wiosną mamy więcej energii oraz większą motywację do wprowadzenia zmian – wykorzystajmy to w walce o zdrowie.

 

informacja prasowa

REKOMENDACJA
2016-05-12 18:53:34
~Zuzka

Taką lepszą przekąską może być np odżywka białkowa firmy Olimp. Linia Queen Fit została stworzona z myślą o aktywnie żyjących kobietach. Przy aktywnym trybie życia stosowanie odżywek bardzo wspomaga treningi i funkcjonowanie organizmu. Sama stosuję i bardzo polecam innym! :)

2015-09-09 14:13:20
~Ilona

Według mnie aby podnieść efektywność redukcji, tym samym podwajając jej efekty Należy zainwestować w suplement diety. Od siebie mogę polecić ten oto link [ http://bit.ly/SzybkoSchudnij ]znajdziesz tam suplement, który pomógł mi efektywniej zgubić tkankę tłuszczową a dodatkowo usuwa on szkodliwe toksyny z organizmu. Oparty jest na wyciągu z pestek Irvingia Gabonensis. Trzymam kciuki ;) Ilona

2015-06-10 21:24:01
~Mario

Mi Foreverslim pomógł.Ale potraktowałam te tabletki jako wspomaganie odchudzania.Zmieniłam dietę nie podjadałam trochę więcej się ruszałam.Wiadomo że biorąc tabletki jakiekolwiek i nie robiąc nic nie schudniemy.A na pewno nie pomoże siedzenie na kanapie i opychanie się pączkami.

2015-01-27 23:30:16
~blogi

mi się wydaje, że tutaj nawet nie ma co zmieniać na co kolwike przekąsek. Wystarczy, że się bierze jakieś iqgreeny i to leci w dół tak czy siak

2015-01-04 15:50:13
~dsfdsfs

Doskonałym rozwiązaniem tego typu są tabletki Slimcea. Sceptycznie nastawiona 2 miesiące temu rozpoczęłam kurację. Efekt - skuteczne hamowanie łaknienia od pierwszego tygodnia - efekt w postaci spadku wagi po 3 tygodniach - brak efektu jojo po ukończeniu kuracji. Wystarczy utrzymać dietę - dzięki hamowaniu łaknienia łatwo utrzymać dodatkowe diety dzięki czemu efekt może być lepszy.

2014-12-29 23:56:00
~tikam

jestem łasuchem, moimi przekąskami są owoce w syropie z Przetwórni Gryszczeniówka! uwielbiam je!!

2014-12-29 16:16:02
~Saba

Podzielam ta opinie na temat Foreverslimu.Mimo tego że długo się wahałam przed ich zakupem to teraz nie żałuje.Udało mi się schudnąc a o to mi właśnie chodziło.

2014-12-15 20:38:34
~pompon

Żeby schudnąć to podstawą jest zmiana nawyków żywieniowych.Bez tego żadne odchudzanie nie będzie skuteczne.Bardzo pomocną są tabletki Foreverslim.Dzięki nim można wprowadzić zmiany które pozwolą na utrzymaniu wagi po odchudzaniu.A po za tym dzięki nim odchudzanie jest znacznie łatwiejsze.

2014-11-17 22:13:27
~Beacia

Mi bardzo życie ułatwiło zamawianie cateringu dietetycznego i przekąsek nie potrzebuję bo codziennie jem pięć zdrowych posiłków.

2014-07-11 12:58:35
~marika

Zakazany owoc zawsze smakuje najlepiej . Dlatego jestem przeciwniczką drastycznych zmian. Sama często sięgam po coś czego nie powinnam jeść, ale to już nie jest to co kiedyś. Zmieniam dietę i siebie a efekty już widać.

12

Masz swoje poglądy? Tu jest miejsce, gdzie możesz je swobodnie wyrazić!
Pisz, komentuj i dyskutuj. Pamiętaj o tym, że nie będziemy tolerować niecenzuralnych wypowiedzi i wulgaryzmów. Wymieniaj poglądy a nie obelgi. Zasady Opinii.