wyszukanie zaawansowane

Katalog diet

Zdrowa dieta na wczesną jesień

06.10.2009

Mało kogo cieszy wczesnojesienna pora roku. Dni stają się coraz krótsze, temperatura bezlitośnie spada, nastroje są obniżone. Wyciągamy z szafy ciepłe kurtki, kupujemy zimowe buty i rozpoczynamy porę oczekiwania na kolejną wiosnę.

Wczesna jesień posiada jednak pozytywne aspekty – między innymi – kulinarne. Chociaż przywykliśmy do myśli, że warzywa i owoce najlepiej smakują latem – warto rozejrzeć się po jesiennym, warzywno – owocowym straganie; czeka tam na nas wiele zdrowych smakołyków.



Śliwkowe szaleństwo
Wczesna jesień to czas śliwkowego szaleństwa. Chociaż nikt nie ma większych problemów wyobrażeniem sobie śliwki, nie każdy potrafi docenić bogactwo różnorodności gatunków tego wyśmienitego owocu.

Renklody, węgierki, mirabelki, śliwki włoskie, łowickie i królowej Wiktorii… gatunków śliwek jest naprawdę wiele, a każdy z nich wyróżnia się charakterystycznym smakiem i kształtem – oraz najbardziej odpowiednim zastosowaniem. Śliwka jest ponadto źródłem cennych substancji odżywczych – witaminy C i rutyny, działających zbawiennie na układ odpornościowy organizmu w czasie jesiennej niepogody i witaminy z grupy B, kojących nerwy i poprawiających nastrój.

1 2 3 4
Tagi: owocewarzywadietajesieńśliwkibrokułykukurydza
REKOMENDACJA
2009-10-06 20:09:44
~Natalia

sprobuj naturalnych pelnych protein,smacznych wildwestjerky, sa fajne jako przekąska na jesienne długie wieczory , no i nie tucza a sycą.Mozna je juz kupić w Polsce-poprzez internet.

Masz swoje poglądy? Tu jest miejsce, gdzie możesz je swobodnie wyrazić!
Pisz, komentuj i dyskutuj. Pamiętaj o tym, że nie będziemy tolerować niecenzuralnych wypowiedzi i wulgaryzmów. Wymieniaj poglądy a nie obelgi. Zasady Opinii.