wyszukanie zaawansowane

Katalog diet

Dieta dla serca

28.05.2009

Kierując się dobrem naszego serca, wybierajmy produkty chude (np. chude mleko, twaróg, jogurt), unikajmy zup zagęszczanych, zabielanych śmietaną, jedzmy pełnoziarniste pieczywo oraz około 500g warzyw i owoców dziennie.

Należy jednak pamiętać, iż sama dieta to nie wszystko. Jeśli palimy, powinniśmy jak najprędzej przestać. Palacze częściej umierają z powodu zawału serca (a także raka płuc lub innych nowotworów). Wskazane jest także unikanie zadymionych pomieszczeń, ponieważ bierne palenie jest także niebezpieczne dla zdrowia.

W profilaktyce chorób niezwykle istotna jest aktywność fizyczna. Z kolei brak ruchu w konsekwencji prowadzić może do zawału serca, nadciśnienia tętniczego, czy choroby wieńcowej. Należy również systematycznie poddawać się badaniom określającym ogólny stan zdrowia, regularnie mierzyć ciśnienie oraz badać krew. Nie wolno zapominać i o tym, że nasze samopoczucie warunkuje stan naszego zdrowia. Dlatego warto unikać sytuacji wywołujących stres i każdego dnia znaleźć czas na odpoczynek i relaks.
 

Ola

1 2 3
Tagi: dietasercechoroby serca
REKOMENDACJA
2014-01-05 19:01:21
~bedzia

Dzisiejsze odżywianie straciło równowagę, nasza cywilizacja jest dowodem tracenia równowagi biologicznej dla człowieka, przemysł spożywczy produkuje dużo pożywienia długoterminowego, lecz nikomu nie zależy na naszym zdrowiu. Braki są potężne, jedzenie jest talerzowe, nie jest takie jakie być powinno. Nie tak to wymyśliła natura, dlatego świat tyje (klubdiety.pl ) to czego nam dziś zabrakło aby odzyskać zdrową wagę.

Masz swoje poglądy? Tu jest miejsce, gdzie możesz je swobodnie wyrazić!
Pisz, komentuj i dyskutuj. Pamiętaj o tym, że nie będziemy tolerować niecenzuralnych wypowiedzi i wulgaryzmów. Wymieniaj poglądy a nie obelgi. Zasady Opinii.