wyszukanie zaawansowane

Multimedia

Sonda

Wasza strefa Fit!

Dołącz do nas

Dodaj Galerię |Tekst

Sonda

Eksperci

Akop Szostak

Akop Szostak

Kulturysta

Mistrz Europy w kulturystyce klasycznej Juniorów oraz medalista Mistrzostw Świata. Zdobywca medalu za wybitne osiągnięcia i zasługi w sporcie. GYM SUPERVISOR w Klubie "First Class Fitness" w Warszawie. Od kilku lat aktywnie pisze w czasopismach o tematyce FIT.  Specjalizacją Akopa jest odżywianie oraz suplementacje, zarówno w sporcie jak i życiu codziennym. Więcej informacji na stronie www.akopszostak.pl

  • Witam, ćwiczę od roku na siłowni mam 18 lat i mam problem z budowaniem masy mięśni brzucha [talii] i ta partia ciała odstaje od innych i mam wąska talię [trochę jak u dziewczyny] właśnie chciałbym rozbudować sobie korpus i teraz ćwiczę na masę, czy mógłby pan jakieś  ćwiczenia poradzić z góry dziękuję

    Witam, ćwiczę od roku na siłowni mam 18 lat i mam problem z budowaniem masy mięśni brzucha [talii] i ta partia ciała odstaje od innych i mam wąska talię [trochę jak u dziewczyny] właśnie chciałbym rozbudować sobie korpus i teraz ćwiczę na masę, czy mógłby pan jakieś ćwiczenia poradzić z góry dziękuję

  • Witam. Mam 16 lat, od 10 miesięcy interesuję się kulturystyką, od 3 miesięcy regularnie trenuję na siłowni (3-4 razy w tygodniu). Mam duże trudności z nabraniem masy. Ważę 73kg (zaczynałem od 60kg) przy wzroście 190cm - jestem typem ektomorfika. Proszę o wskazówki na temat żywienia lub ew. jakiś plan. Dużo czytałem, wydaję mi się, że dużo wiem na ten temat, ale porady od tak doświadczonego kulturysty jak Pan na pewno będą przydatne. A może poleci mi Pan jakąś ciekawą książkę ? ;)

    Witam. Mam 16 lat, od 10 miesięcy interesuję się kulturystyką, od 3 miesięcy regularnie trenuję na siłowni (3-4 razy w tygodniu). Mam duże trudności z nabraniem masy. Ważę 73kg (zaczynałem od 60kg) przy wzroście 190cm - jestem typem ektomorfika. Proszę o wskazówki na temat żywienia lub ew. jakiś plan. Dużo czytałem, wydaję mi się, że dużo wiem na ten temat, ale porady od tak doświadczonego kulturysty jak Pan na pewno będą przydatne. A może poleci mi Pan jakąś ciekawą książkę ? ;)

  • Witam ! 

ciesze się ze jesteś w WP, jesteś moim idolem !!! :)

mam pytanie, ponieważ wiem, że jesteś ekspertem w odżywianiu. Co myślisz na temat nowej metody dietetycznej, która nazywa się cykliczna rotacja kalorii? Czy jest aż tak dobra, w celu budowy mięśni i spalania tłuszczu ?

Dziękuję za odpowiedź, i powodzenia na Mistrzostwach Świata !!! wiem, że masz :)

Tomasz K

    Witam ! ciesze się ze jesteś w WP, jesteś moim idolem !!! :) mam pytanie, ponieważ wiem, że jesteś ekspertem w odżywianiu. Co myślisz na temat nowej metody dietetycznej, która nazywa się cykliczna rotacja kalorii? Czy jest aż tak dobra, w celu budowy mięśni i spalania tłuszczu ? Dziękuję za odpowiedź, i powodzenia na Mistrzostwach Świata !!! wiem, że masz :) Tomasz K

  • Witam! Bardzo proszę o podanie ćwiczenia, na robiące się brzydkie wiotczejące ręce wewnętrzne przy barku. Nie wiem czy dobrze określiłam. Bo schudnięciu  trochę mi wisi niepotrzebnej skóry i brzydko to wygląda jak nie mam rękawów w bluzce czy sukience. Mam skończone 50 lat czy to jeszcze można naprawić?  Pozdrawiam Danuta

    Witam! Bardzo proszę o podanie ćwiczenia, na robiące się brzydkie wiotczejące ręce wewnętrzne przy barku. Nie wiem czy dobrze określiłam. Bo schudnięciu trochę mi wisi niepotrzebnej skóry i brzydko to wygląda jak nie mam rękawów w bluzce czy sukience. Mam skończone 50 lat czy to jeszcze można naprawić? Pozdrawiam Danuta

  • Witam,
Proszę o poradę związaną z odżywianiem. Jakie pokarmy powinienem jeść przed i po treningach: pływackim, rowerowym oraz na siłowni? Zależy mi na tym, aby podnieść poziom energii, aby intensywniej ćwiczyć. Do tej pory nie stosowałem specjalnie żadnej diety. Domyślam się, że każdy z tych sportów wymaga nieco innych składników pokarmowych (inny rodzaj wysiłku) to jasne tyle tylko, że nie jestem pewny jakich. Jeśli to możliwe to poproszę o wskazanie konkretnych pokarmów np: soja, szpinak, chude mięso itp. z podziałem na rodzaj sportów. Zastanawia mnie również ile czasu przed i po treningu należy takie pokarmy spożywać.
Oczekuję na odpowiedź i pozdrawiam,
Piotr

    Witam, Proszę o poradę związaną z odżywianiem. Jakie pokarmy powinienem jeść przed i po treningach: pływackim, rowerowym oraz na siłowni? Zależy mi na tym, aby podnieść poziom energii, aby intensywniej ćwiczyć. Do tej pory nie stosowałem specjalnie żadnej diety. Domyślam się, że każdy z tych sportów wymaga nieco innych składników pokarmowych (inny rodzaj wysiłku) to jasne tyle tylko, że nie jestem pewny jakich. Jeśli to możliwe to poproszę o wskazanie konkretnych pokarmów np: soja, szpinak, chude mięso itp. z podziałem na rodzaj sportów. Zastanawia mnie również ile czasu przed i po treningu należy takie pokarmy spożywać. Oczekuję na odpowiedź i pozdrawiam, Piotr

12