wyszukanie zaawansowane

Multimedia

Sonda

Wasza strefa Fit!

Dołącz do nas

Dodaj Galerię |Tekst

Sonda

Aerobik

Zajęcia fitness – jak się w tym połapać?

123rf
05.09.2013

Hellozdrowie.pl

Wybierasz się na fitness, ale nie masz pojęcia, na jakie zajęcia się zdecydować? Najpierw pomyśl, jaki efekt chcesz osiągnąć, a pomożemy ci dobrać odpowiedni rodzaj treningu i rozszyfrujemy fitnessowe skróty. ABS, ABT, TBC… O co chodzi?


Najpierw zastanów się, co chcesz osiągnąć w wyniku treningu. Spalić tkankę tłuszczową, wyrzeźbić ciało, a może po prostu popracować nad kondycją lub poruszać się w rytmie ulubionej muzyki? Ustal priorytety, a potem skorzystaj z naszej ściągawki i wybierz zajęcia fitness skrojone na miarę.


Na mocny brzuch, uda i pośladki
Jeśli to dolne partie ciała są twoim najbardziej problematycznym obszarem, warto zainteresować się tajemniczymi skrótami ABT i ABS (Abdominal, Buttocks, Thighs - brzuch, pośladki, biodra) i (Abdominal Body System).

 

Są to zajęcia, które w największej mierze skupiają się na tych właśnie obszarach. Polegają one przede wszystkim na wielokrotnym powtarzaniu poszczególnych ćwiczeń. Dzięki temu pozwalają wzmocnić brzuch, ujędrnić pośladki oraz wysmuklić uda. Wykonywane ćwiczenia wzmacniają również miejsca, w których pojawia się cellulit, i wygładzają go. W trakcie treningu często wykorzystuje się różne przyrządy, jak na przykład ciężarki, gumy czy piłki.


Uwaga: jeśli zależy ci na spalaniu tkanki tłuszczowej, fitness w tym wydaniu może okazać się niewystarczająco skuteczny.


Na poprawę kondycji
Wiesz, co to jest TBC (Total Body Condition)? To program, który ma za zadanie wzmocnić mięśnie, poprawić kondycję i ogólną sprawność. Często podczas ćwiczeń wykorzystuje się takie przyrządy, jak: ciężarki, drążki, taśmy i sztangi.


To świetny wybór, jeśli chcemy poprawić kondycję, zwłaszcza dla kobiet – TBC to taka mała, kobieca odmiana siłowni.

 

Fitness – pogromca tłuszczu

Chcesz spalić nadmiar uporczywego tłuszczyku? W tym celu trzeba uruchomić cięższe działa, a więc wybrać intensywniejsze i szybsze zajęcia: step, interwał, fat burning, TMT (Total Muscle Training), zumba czy spinning. Ich dodatkowym plusem jest lepsze samopoczucie po zakończeniu treningu. Wszystko dzięki szalejącym endorfinom.

 

Aerobik z użyciem stepu stymuluje do pracy nogi, uda i pośladki, a szybkie tempo ćwiczeń pozwala efektywniej spalać tkankę tłuszczową. Tu utrata kalorii zależy od intensywności i długości treningu.

 

 

1 2
Tagi: fitnesstreningbrzuchpośladkibiodra
REKOMENDACJA
2013-09-15 17:04:02
~wiolettatc

Boskie ciało w ekspresowym tempie ! tylko z Tuanclub.pl Zapraszam http://fitnes s.wp.pl/fitness/aerobik/art142,pole -dance-czyli-silownia-na-rurce.html

2013-09-15 11:17:35
~kasia

Jedyny sposób na zdrowe odchudzanie i długotrwałe wyniki jest zmiana nawyków żywieniowych. Po co całe życie się odchudzać, to jest bardzo męczące dla naszego organizmu. Ja już z tym nie mam problemu, zmieniłam nawyki żywieniowe, ale pomógł mi w tym polecając mi świetny program konsultant Wellness(idealnafigura.com/gberes), schudłam zdrowo, bezpiecznie, co najważniejsze utrzymuje już ponad rok świetną figurę.Każdej to polecam

2013-09-06 09:41:20
~Gośka

Ja na cellulit,tkankę tłuszczową oraz kondycję polecam bieżnię z podciścieniem VACUFIT. Do tego po 30 min. na tej bieżni ma się takiego powera, że chce się życ. Aby zwiększyć i przyszpieszyć osiągnięcie efektów masaż rolkowy całościowy lub połówkowy(do pasa) w zależności od potrzeb. Pozdrawiam i spróbójcie bo warto. Gośka

2013-09-06 09:36:55
~imslim

imslim.blog.pl schudłam 55kg zakładka moja metamorfoza

2013-09-06 09:33:28
~Matka

Ludziska, z tluszczykiem trzeba walczyc, a w internecie same reklamy, najwazniejsze zeby miec z kim i jedna osoba zeby mobiizowala druga, na silownie i aerobik nie chodzcie do molochow bo tam kazdy ma tylko na uwadze wasza kase a nie wasze dobro jak np w Activie szczecin, nie ma gdzie reki rozprostowac, wykupilam karnet i to dla mnie wyrzucenie pieniedzy. Musicie sami o siebie zadbac i sie duzo usmiechac, ludzie, dobrzy ludzie beda do was sami lgnąć

2013-09-06 09:00:24
~Magda

polecam wartościową,niskokaloryczną ,zawierającą aż 50% protein przekaskę o nazwie wild jerky. Na fitness,na siłownię,na kazdą okazję.

2013-09-06 08:57:00
~Maria

od kilku tygodni stosuję Linea 40+ bez jakiegoś szczególnego nastawienia, że będzie działać. Okazało sie po 6 tygodniach, że działa :-) Mam 57 lat i nic już nie dawało efektów. Oponka na brzuchu ani drgneła mimo różnych form wysiłku (diety, cwiczenia itp). Ostatnio zmierzyłam obwód w pasie i jest mniej o 7 cm! Nie ważę się, ale ciuszki też jakby luźniejsze :-)). Będę dalej stosować ten preparat, bo to jedyny, który działa u kobiet po menopauzie.

2013-09-06 08:49:19
~Wiktoria

Może WP by tak podzieliła rady z zakresu, sportu, urody i dbania o zdrowie przynajmniej na dwie grupy wiekowe? Jedna do 40-tki, a druga po 40-tce. Wrzucanie wszystkich porad do jednego worka nie służy ani młodym ani starszym kobietom. Chyba, że te wszystkie porady są tylko dla młodych do 40-tki, a reszta kobiet dla WP nie istnieje?

2013-09-06 08:42:27
~zrzucicbrzuch.pl

po najlepszy trening wyszczuplajacy, oraz inne skuteczne cwiczenia zapraszam na strone zrzucicbrzuch.pl

2013-09-06 08:41:49
~tosia

Aby pozbyć się nadmiaru tkanki tłuszczowej musisz w codziennym bilansie kalorycznym stworzyć deficyt, czyli spalić więcej kalorii niż dostarczasz z pożywieniem z zaspokojeniem we wszystkie składniki pokarmowe, mimo że to oczywiste to dziś niestety bardzo trudne, ale jest rozwiązanie < idealnafigura.com/konsultacje > dodatkowa opieka specjalisty

12

Masz swoje poglądy? Tu jest miejsce, gdzie możesz je swobodnie wyrazić!
Pisz, komentuj i dyskutuj. Pamiętaj o tym, że nie będziemy tolerować niecenzuralnych wypowiedzi i wulgaryzmów. Wymieniaj poglądy a nie obelgi. Zasady Opinii.