wyszukanie zaawansowane

Multimedia

Sonda

Wasza strefa Fit!

Dołącz do nas

Dodaj Galerię |Tekst

Sonda

Aerobik

Fitnessowy przewodnik

23.10.2009

Różnorodność zajęć w klubach fitness i ich skomplikowane nazwy mogą przyprawić o lekki zawrót głowy. Dla tych, którzy chcieliby zacząć ćwiczyć, a nie bardzo wiedzą, co wybrać przedstawiam krótki przewodnik po najbardziej popularnych formach zajęć ruchowym w polskich klubach fitness.

Zajęcia o charakterze siłowym: wzmacniającym mięśnie, kształtujące, ujędrniające:

Body Sculpt, Body Shaper- to zajęcia ogólnorozwojowe, nastawione na wzmacnianie całego ciała, mają one charakter siłowy, a ich celem jest wzmocnienie gorsetu mięśniowego, ujędrnienie ciała i ukształtowanie sylwetki. Na zajęciach korzysta się z takiego sprzętu jak: hantle, gumy, piłki, stepy. Ćwiczenia są proste, na zajęciach mogą ćwiczyć osoby początkujące, ponieważ intensywność ćwiczeń reguluję się dobierając odpowiednie obciążenie.



ABT, BBP - zajęcia nastawione na wzmacniane dolnych partii ciała. Nazwa pochodzi od skrótu brzuch, biodra, pośladki. Głównych celem jest ujędrnienie i wyszczuplenie tych najbardziej problemowych fragmentów kobiecego ciała. Zajęcia składają się z części choreograficznej, z reguły nieskomplikowanej, oraz wzmacniającej. Na zajęciach korzysta się z przyborów: piłeczek, hantli, gum itp.

TBC-total body condition -jedna z bardziej popularnych form zajęć, ponieważ gwarantuje kompleksowe wzmocnienie ciała, łącząc ćwiczenia kondycyjne z ćwiczeniami siłowymi. Korzysta się na nich ze wszystkich możliwych przyborów. A głównym ich celem to spalenie tkanki tłuszczowej i ujędrnienie ciała.

1 2 3 4
REKOMENDACJA
2010-02-17 09:45:48
~waterloo

Direct faktycznie jest ok, bo dzięki temu, że jest w proszku, nie w tabletkach, to znacznie lepiej i szybciej się wchłania (czyt. działa). Tylko trzeba pamiętać o jednym - jeśli często i regularnie czegoś nie trenujemy, to szkoda na to kasy, bo i tak nie przyniesie wtedy żadnych efektów...

2009-11-17 01:46:22
~jamia

Moim zdanie wysyłek fizyczny warto wspomagać, byleby zdrowo. Ja stosuję L-karnitynę Direct, jest w proszku, zamknięta w małych, poręcznych saszetkach, bardzo wygodna. I co wazniejsze, sprawdza się :)

2009-10-31 12:41:27
~ooo

Zbędny tłuszczyk z półkuli mózgowej???

2009-10-25 14:59:11
~mimi

Z przekąską na fitness buahahahahahaha

2009-10-25 14:20:15
~P.

jeszcze lepiej nie zabieraj zadnej przekaski - szybciej schudniesz.

2009-10-25 12:30:53
~Maja

na fitness zabieraj niskokaloryczną,pozywna,a nietuczaca i co najwazniejsze zawierajacą az 50% bialka naturalna przekąske o nazwie wildwestjerky,do kupienia juz w Polsce poprzez internet,zgubilam dzieki niej i fitnessowi juz 4 zbedne kilogramy bez drakonskich i szkodliwych diet.

Masz swoje poglądy? Tu jest miejsce, gdzie możesz je swobodnie wyrazić!
Pisz, komentuj i dyskutuj. Pamiętaj o tym, że nie będziemy tolerować niecenzuralnych wypowiedzi i wulgaryzmów. Wymieniaj poglądy a nie obelgi. Zasady Opinii.