wyszukanie zaawansowane

Na sportowo

Boli? Zacznij się ruszać!

26.02.2010

Nie wierzysz? Sprawdź, jaki rodzaj aktywności pomoże ci się uporać z różnymi dolegliwościami. Zadziała lepiej niż tabletka przeciwbólowa.

Masz chandrę-idź na spacer
Najlepszą metodą na kiepski humor jest spacer po parku. Według naukowców taki spacer z powodzeniem zastępuje leki antydepresyjne. U osób mało wysportowanych regularne spacerowanie po pół godziny dziennie, trzy razy w tygodniu, może przynieść dobre efekty i poprawę samopoczucia. Podczas ruchu organizm dotlenia się. Tlen jest niezbędny, aby utrzymać mięśnie w dobrej kondycji i zmniejszyć ich napięcie. Po spacerze na świeżym powietrzu czujemy się zrelaksowani, uspokojeni i lepiej nam zasnąć. Jeśli do tej pory nie spacerowałaś zbyt często, wprowadzaj spacery do swojego dziennego planu zajęć stopniowo.

PMS- marsz na basen
Zespół napięcia przedmiesiączkowego potrafi być bardzo uciążliwy. Kobietom towarzyszy wtedy zły humor, huśtawki nastrojów, bóle brzucha i kłopoty z cerą. Polecamy wizytę na basenie. Pływanie może pomóc w rozluźnieniu mięśni podbrzusza, wyzwala endorfiny, dzięki czemu czujemy się lepiej i poprawia nam się samopoczucie. Kolejną korzyścią regularnych wizyt na basenie jest to, że możesz wzmocnić mięsnie brzucha, jednocześnie nie przeciążając ich. Przed okresem czujesz się ociężała, ponieważ w tkankach zbiera się woda. Pluskanie w wodzie sprawi, że poczujesz się zdecydowanie lżejsza.

Ból głowy-pora na jogę
Czy wiesz, że wady postawy mogą być przyczyną silnego bólu głowy? Powodują powstanie napięcia w karku. To samo dzieje się, kiedy przez długi czas siedzisz w jednej pozycji przed komputerem. Nierozluźnione mięśnie powodują ból w całej głowie. Jeśli chcesz zlikwidować nieprzyjemną przypadłość, zapisz się na zajęcia z jogi. Podczas treningu nauczysz się, jak rozciągać całe ciało, w tym górny odcinek kręgosłupa, jak trzymać głowę na środkowej linii ciała. Po kilku miesiącach regularnych ćwiczeń twoja postawa ciała będzie prawidłowa, a ból na pewno zniknie. Jeśli nie masz czasu na ćwiczenia w klubie, możesz też opracować zestaw kilku ćwiczeń do wykonywania w domu.

Przeczytaj też inne ciekawe artykuły:

Mistrzowie tańca!

Taniec zamiast aerobiku

Polecamy: Masz ochotę na randkę? Wejdź na doserca.pl

1 2
Tagi: pilatesspacerjogapms
REKOMENDACJA
2010-03-24 09:56:34
~dsas

facet.waw.pl - tutaj opisałem sposób zarobienia na początek 100 pln/ miesiąc poświęcając dziennie jedynie 12 minut! Mnie przydaje się dodatkowa kasa i ja mam już ponad 450zł miesięcznie. Nie chcę mamić sporą kasą jak inni a 100zł miesięcznie jest w zasięgu każdego. Wystarczy poświęcić około 12 minut dziennie. Do zobaczenia w pięknym świecie przepychu i luksusu! Pozdrawiam! ;)

Masz swoje poglądy? Tu jest miejsce, gdzie możesz je swobodnie wyrazić!
Pisz, komentuj i dyskutuj. Pamiętaj o tym, że nie będziemy tolerować niecenzuralnych wypowiedzi i wulgaryzmów. Wymieniaj poglądy a nie obelgi. Zasady Opinii.