wyszukanie zaawansowane

Na sportowo

Piękne uda bez siłowni!

Shutterstock
04.09.2015

Nie jesteś zadowolona z wyglądu swoich ud? Chciałabyś, aby były szczuplejsze i bardziej jędrne? To możliwe! I wcale nie musisz biec na siłownię lub kupować drogi, specjalistyczny sprzęt, aby osiągnąć upragniony cel. Ćwiczyć możesz wszędzie - w domu, na plaży, w parku i w lesie. Najważniejsze - liczy się systematyczność. Poniżej znajdziesz najlepsze ćwiczenia na piękne, szczupłe uda.

Huśtawka

Stań wyprostowana na macie. Stopy muszą przylegać do podłoża. Usztywnij górną część ciała - ręce rozłóż szeroko, tak aby były prostopadłe do podłogi. Balansując na lewej stopie, prawą podnieś w bok. Powinna być wyprostowana w kolanie. Wytrzymaj 10 sekund. Bez opuszczania nogi, przenieś ją do przodu i ponownie wytrzymaj 10 sekund. Odstaw. Ćwiczenie powtórz w 5 seriach po 10 razy na każdą z nóg.

Nożyce na stojąco

To ćwiczenie zmusi do pracy nie tylko mięśnie twoich ud, ale także ramion. Stań na macie w rozkroku na szerokość swoich bioder. Rozłóż ręce na boku. Nogi muszą być wyprostowane w kolanach, a ręce w łokciach – to będzie twoja pozycja początkowa. Podskokami zacznij krzyżować swoje ręce i nogi – pamiętaj jeśli krzyżujesz prawą nogę przed lewą, powinnaś skrzyżować przeciwległą rękę, czyli w tym przypadku lewą przed prawą. Ćwiczenie nauczy cię również większej koordynacji ruchowej. Ćwiczenie powtórz w 5 seriach po 20 razy na każdą stronę zwiększając tempo podskoków.

Sumo squaty

Rozstaw szeroko nogi, palce twoich stóp powinny być zwrócona na zewnątrz. Zaciśnij pięści i przyłóż dłonie blisko klatki piersiowej – tak jak robią to podczas walk zawodnicy sumo. W tej pozycji zrób 10 przysiadów, ale pamiętaj kolana nie powinny wychodzić poza palce stóp. W każdym z przysiadów postaraj się wytrzymać przynajmniej przez 10 sekund. Po 10 sekundach podnieś lewą stopę na palce – wytrzymaj kolejne 10 sekund i opuść. Teraz podnieś prawą stopę na palce i również pozostań w tej pozycji przez 10 sekund. Powoli podnieś się. Ćwiczenie powtórz 10 razy.

Planki w różnych kombinacjach

Tradycyjny plank, czyli deska to podpór przodem na przedramionach. Jest to ćwiczenie idealne dla mniej zaawansowanych osób, które również chcą skorzystać z jego niesamowitych efektów. Planki nie tylko wzmacniają mięśnie brzucha – wykonywane systematycznie pomagają pięknie wyrzeźbić mięśnie ud, pośladków oraz ramion. Bardziej zaawansowanym osobom poleca się wykonywania planków bokiem z unoszeniem nóg. Umieść prawy łokieć na ziemi. Rozszerz tak nogi, aby balansując na krawędzi prawej stopy, twoje nogi wciąż pozostawały w linii prostej. Wraz z podnoszeniem do góry lewej nogi podnieś także lewą rękę. Wytrzymaj w tej pozycji 10 sekund. Ćwiczenie powtórz w 3 seriach po 10 razy na każdą stronę.

Mostek

Połóż się wygodnie na ziemi. Pamiętaj, aby twoje plecy i biodra przylegały mocno do podłoża. Zegnij nogi w kolanach, a stopy przysuń jak najbliżej swoich pośladków, ręce niech leżą płasko wzdłuż linii ciała. Dłonie i stopy wciśnij mocno w podłogę i unieś biodra w górę – tak wysoko jak tylko jest to możliwe i wytrzymaj w tej pozycji przez 10 sekund, oddychaj powoli. Ćwiczenie powtórz 15 razy.

Podczas wykonywania wszystkich ćwiczeń pamiętaj o kilku najważniejszych zasadach. Po pierwsze - mięśnie brzucha i pośladków powinny być napięte. Po drugie – nie zapominaj o prawidłowej postawie i ułożeniu ciała. Bądź systematyczna, a rezultaty przyjdą szybciej niż myślisz. Do dzieła!

Katarzyna Krupka/WP Zdrowie&Fitness

REKOMENDACJA
2017-06-27 19:29:51
~Lena

Chcesz wyglądać seksownie i atrakcyjnie? Chcesz w te lato cieszyć się wspaniała sylwetką? Chcesz pokazać wszystkim, że możesz się zmienić? Wejdź na www.igortreneronline.pl Innowacyjne metody treningowe, nowoczesne plany żywieniowe, fachowa suplementacja. Podejście, które o lata świetlne wyprzedza konkurencje! Dzięki nim zmiany zachodzą ekstremalnie szybko! Wejdź na www.igortreneronline.pl I zapoznaj się z ofertą „Najskuteczniejszego Trenera w Internecie”, który w ciąg

Masz swoje poglądy? Tu jest miejsce, gdzie możesz je swobodnie wyrazić!
Pisz, komentuj i dyskutuj. Pamiętaj o tym, że nie będziemy tolerować niecenzuralnych wypowiedzi i wulgaryzmów. Wymieniaj poglądy a nie obelgi. Zasady Opinii.