wyszukanie zaawansowane

Multimedia

Eksperci radzą

Sonda

Wasza strefa Fit!

Dołącz do nas

Dodaj Galerię |Tekst

Sonda

Dla kulturystów

Mięśnie klatki piersiowej składają się z trzech aktonów - dolnego, środkowego oraz górnego. Pierwsze ćwiczenie, wykonywane przy użyciu sztangielek, pomaga rozwijać środkowy akton mięśni klatki piersiowej.
  • kulturysta_022.flv

    Rozgrzewka - ważny element treningu

    Przed każdym ćwiczeniem, które wykonujemy na siłowni, powinniśmy obowiązkowo rozgrzać wszystkie mięśnie, aby nie nabawić się kontuzji.

  • kulturysta_021.flv

    Proste i skośne mięśnie brzucha

    Spięcia mięśni brzucha wykonywane z uniesionymi nogami świetnie wpływają na kondycję mięśni. Podczas wykonywania tego ćwiczenia niezwykle ważna jest właściwa technika - jeśli nie wykonamy pełnej fazy ruchu, ćwiczenie nie przyniesie oczekiwanych efektów.

  • kulturysta_020.flv

    Mięśnie brzucha

    Tzw. scyzoryk to świetne ćwiczenie na mięśnie brzucha. Nie tylko koryguje wady rozmowy, ale też świetnie wpływa na naszą sylwetkę. Przy tym ćwiczeniu należy zwrócić uwagę na prawidłowy uśmiech oraz odpowiednią liczbę powtórzeń.

  • kulturysta_019.flv

    Mięśnie łydek

    To ćwiczenie pozwala rozciągać mięśnie łydek. Aby prawidłowo je wykonać, potrzebny jest podest oraz sztangielki, które służą dociążeniu ćwiczącego.

  • kulturysta_018.flv

    Rozciąganie mięśnia dwugłowego uda

    To jedno z ulubionych ćwiczeń pań, ponieważ angażuje ono mięśnie pośladkowe.