wyszukanie zaawansowane

Dla kulturystów

  • kulturysta_017.flv

    Przysiady ze sztangą

    Przysiady ze sztangą na karku to ćwiczenie, które świetnie wpływa na rozwój mięśni czworogłowych uda. Przy wykonywaniu tego ćwiczenia należy jednak zachować szczególną ostrożność.

  • kulturysta_016.flv

    Mięsień czworogłowy uda

    Podczas wykonywania tego ćwiczenia pracuje mięsień czworogłowy uda. Ważne, by podczas ćwiczeń pamiętać o prawidłowym oddychaniu.

  • kulturysta_015.flv

    Mięsień czworoboczny grzbietu

    Rozbudowa mięśnia czworobocznego i obłego grzbietu pozwoli nam odciążyć kręgosłup i utrzymywać prawidłową postawę ciała.

  • kulturysta_014.flv

    Martwy ciąg

    Martwy ciąg to najbardziej znane ćwiczenie na mięśnie grzbietu. To doskonały sposób na zwiększenie masy mięśniowej. Wykonując je, należy zachować szczególną ostrożność.

  • kulturysta_013.flv

    Mięśnie pleców

    Mięsień najszerszy grzbietu ćwiczyć można wykonując wiosłowanie sztangielki w opadzie. Przy okazji wykonywania tego ćwiczenia ważna jest prawidłowa pozycja.