wyszukanie zaawansowane

Multimedia

Sonda

Wasza strefa Fit!

Dołącz do nas

Dodaj Galerię |Tekst

Sonda

Zobacz w innych serwisach:

Eden

Łóżko w hotelu

fot. Thinkstock
01.09.2011

Eden

Podróże służbowe i wakacje potrafią spędzać nam sen z powiek, gdy pomyślimy, że nie zabierzemy na nie… swojego łóżka. Tymczasem istnieją miejsca, z których zamiast lokalnych pamiątek zapragniemy przywieźć sobie właśnie ten mebel.

Dobry sen regeneruje organizm, poprawia pamięć, pozwala na jasne myślenie oraz sprawne podejmowanie decy-zji, a także zmniejsza ryzyko infekcji, cukrzycy i chorób serca. Korzystne warunki w sypialni i dobrze dopasowane łóżko 
są więc inwestycją w zdrowie, dobre samopoczucie i długie życie. Wiedzą o tym ci, którzy postanowili wyposażyć hotele w łóżka, które są prawie, jak… lekarz. A przynajmniej – terapeuta wellness.

Niebiańskie łóżka
W 1999 roku branża hotelarska została przewrócona do góry nogami. A wszystko za sprawą Westin Hotels, które wprowadziły do swych pokoi łóżko Heavenly Bed. Przez prawie 12 lat 80 milionów gości, w tym głów państw, sław Hollywood i świata sportu, wypoczywało w tych dziesięciowarstwowych cudach do spania. Nic dziwnego, że po kilku latach Heavenly Bed trafiło również do sprzedaży detalicznej i stało się luksusem ogólnie 
dostępnym, a Westin rozwinął markę w pełen asortyment produktów związanych ze stylem życia, w tym przeznaczonych do kąpieli, dla dzieci, a nawet… psów.

Inspiracją do powstania Heavenly Bed stały się wyniki badań, które ponad 12 lat temu alarmowały, że najważniejszą usługą, jaką może zaoferować hotel, jest możliwość dobrego wyspania się. Westin wydał ponad 30 milionów dolarów, by stworzyć idealne warunki do wypoczynku i wyposażył 39,500 pokoi hotelowych w 52 tys. nowych łóżek, stając się pierwszą siecią hotelową, która potraktowała poważnie kwestię snu.

Heavenly Bed z czasem okazało się takim sukcesem, że każda duża sieć hoteli poszła tym tropem, opracowując łóżka sygnowane własną marką – co objęło liczbę ponad 5 milionów łóżek hotelowych na świecie.

Pełen komfort
Po wprowadzeniu łóżka, które tak bardzo zmieniło pojęcie komfortu noclegu poza domem,  firma dalej poszuki-wała sposobów na wzmocnienie zobowiązania w kwestii dobrego samopoczucia gości, deklarując „że będzie pomagać im czuć się lepiej przy wyjeździe z hotelu niż w dniu przyjazdu”. Na przestrzeni dekady, w jej ofercie znalazło się kilka produktów, które w branży hotelarskiej były innowacyjne, m.in.: program rekreacyjny Westin WORKOUT i runWestin (poranny jogging z przewodnikiem, podczas którego zwiedza się miasto, inroom spa (masaże w pokojach); własny zapach White Tea, a także menu SuperFoods. Produkty te dostępne są w sklepie internetowym: http://europe.westin-hotelsathome.com. Wpisując w youtube hasła: „heavenly bed” można znaleźć filmy pokazujące, na czym polega komfort snu w niebiańskim łóżku.

1 2
REKOMENDACJA
2012-04-24 20:39:50
~pol

_______________________________ www.1720.pl _____________ OBECNE KODY TO ZNIŻKA 15 i 25 zł. Wejdź i poznaj szczegóły www.1720.pl ___________________________________ ______________________________wejd i szukaj specjalnych kodów ___________________________________ ___________ PAMIĘTAJ CO KILKA DNI ZAWSZE ZNAJDZIESZ NOWE KODY PROMOCYJNE ______ ____ ____________ www.1720.pl _______

2012-03-26 03:57:46
~Pank

Nadchodzi koniec Google ! www.bpmotion.com

Masz swoje poglądy? Tu jest miejsce, gdzie możesz je swobodnie wyrazić!
Pisz, komentuj i dyskutuj. Pamiętaj o tym, że nie będziemy tolerować niecenzuralnych wypowiedzi i wulgaryzmów. Wymieniaj poglądy a nie obelgi. Zasady Opinii.