wyszukanie zaawansowane

Multimedia

Sonda

Wasza strefa Fit!

Dołącz do nas

Dodaj Galerię |Tekst

Sonda

Zobacz w innych serwisach:

SPA&Wellness

SPA w pakiecie z biurem podróży

06.05.2008

Sprzedaż ofert SPA w biurach podróży wciąż wzrasta. Spotykamy się z coraz większą rzeszą osób mających świadomość prowadzenia zdrowego trybu życia, a co najważniejsze, także zdrowego wypoczywania. Biura podróży starają się nadążyć za panującą modą i zapotrzebowaniem – proponują niestandardowe spędzanie wolnych chwil w obiektach typu SPA. Jednak tylko oryginalne oferty mają szansę przetrwania.

Duże zainteresowanie wyjazdami z pakietem SPA powoduje wzrost konkurencyjności, a co za tym idzie jakości usług. Szansę na przetrwanie mają tylko najlepsi. Liczy się nie tylko konkurencyjność cenowa, ale także pomysł na sprzedaż, rodzaj i różnorodność oferty, a nawet nazwa proponowanego pakietu i, przede wszystkim, odpowiedni dobór grupy docelowej. Wczasy w uzdrowiskach z wieczorkiem zapoznawczym, ubogim menu i przypadkowymi zabiegami odeszły w niepamięć. Dzisiaj liczy się oferta dostosowana indywidualnie do potrzeb gościa, wysoki standard obiektu i profesjonalna obsługa.



Specyfika klienta
– Klientów zainteresowanych ofertą SPA sprzedawaną w biurach podróży najczęściej można podzielić na dwie grupy. Pierwsza to osoby albo bardzo zapracowane, niemające czasu na dłuższe wyjazdy, chcące jednak odpocząć bez konieczności brania dłuższego urlopu, albo turyści, którzy z programu SPA korzystają rzadko – raz, dwa razy w roku – i decydują się na ekskluzywny wyjazd najczęściej do egzotycznego kraju. Obie grupy turystów to zazwyczaj biznesmeni, top management. Świetnie orientują się w rynku usług hotelarskich i turystycznych. Lubią nowości, chętnie korzystają z 4- i 5-gwiazdkowych, nowych i nowoczesnych obiektów. Wiedzą co modne i znają trendy obowiązujące na rynku usług związanych z odnową biologiczną – wyjaśnia Katarzyna Kajak z biura Centrum Podróży S.A. Dla takich właśnie klientów Centrum Podróży wprowadziło niedawno specjalną usługę tzw. Osobistych Doradców Turystycznych. W ramach tejże usługi przedstawiciele biura, którzy doskonale znają potrzeby klienta, indywidualnie dostosują optymalny program, polecą najbardziej odpowiedni region w kraju bądź zagranicą i zapewnią hotel spełniający wymagania gościa. Jest to oferta skierowana do tzw. VIP-ów, klientów wymagających najwyższej jakości obsługi. Pierwsza grupa najczęściej wybiera hotele w Polsce, druga – renomowane ośrodki w egzotycznych krajach, np. na Bali, w Tajlandii czy na Seszelach. Polskie ośrodki SPA są preferowane przez gości mających kilka dni na wypoczynek – najczęściej jest to weekend – i, dla których istotny jest krótki czas dojazdu do hotelu. Dużym zainteresowaniem cieszą się renomowane, ale niewielkie ośrodki zapewniające wysoki standard zabiegów, a jednocześnie specyficzny klimat i atmosferę inną niż w sieciowych hotelach cztero- i pięciogwiazdkowych.

1 2 3
REKOMENDACJA
2008-07-23 15:25:36
~Cytrynka

szkoda że nie ma jakiś zniżek dla firm! hehehe

2008-07-23 15:24:48
~myszka

To fantastyczny sposób na urlop! Można wypocząć za wszystkie czasy!

2008-07-23 15:24:03
~Supermenka

SPA to tylko sposób na wyłudzenie od nas pieniędzy. Okropnie drogie maja te zabiegi a efekty z nich są marniutkie.

Masz swoje poglądy? Tu jest miejsce, gdzie możesz je swobodnie wyrazić!
Pisz, komentuj i dyskutuj. Pamiętaj o tym, że nie będziemy tolerować niecenzuralnych wypowiedzi i wulgaryzmów. Wymieniaj poglądy a nie obelgi. Zasady Opinii.