wyszukanie zaawansowane

Galerie

Proste triki na zrzucenie nadwagi

Proste triki na zrzucenie nadwagi

fot.123RF

1/9

Walka z niechcianymi kilogramami zazwyczaj kojarzy się z rygorystyczną dietą, skrupulatnym liczeniem kalorii i ciężkimi treningami. Dlatego tak wiele osób szybko rezygnuje z odchudzania, wracając do niezdrowych nawyków. Ale jest dobra wiadomość – można pozbyć się nadwagi, wprowadzając drobne zmiany do codziennego życia.

Przestań podjadać w nocy
To bardzo groźny nawyk. Nocne podjadanie jest niebezpieczne dla zdrowia z kilku powodów – przeciąża przewód pokarmowy, rujnuje przemianę materii i sprawia, że tyjemy, przyczynia się do rozwoju próchnicy, negatywnie wpływa na psychikę. Tymczasem, jak przekonuje dietetyczka Heather Bauer, zwalczenie tego nawyku w szybki sposób pozwoli ci zrzucić ponad dwa kilogramy na tydzień. „Nocą, siedząc przed telewizorem, zwykle sięgamy po niezdrowe przekąski. W ten sposób spożywamy tyle kalorii, co w czasie porządnego posiłku” – zauważa ekspertka. Szybkie przegryzki przede wszystkim zawierają dużo soli i sodu, którego nadmiar jest niezdrowy dla organizmu. Jesteś głodna przed snem? Prawdopodobnie jesz obiad albo kolację zbyt wcześnie. W ciągu dnia spożywaj niewielkie posiłki, ale częściej.

Tekst: EPN/opracowane na podstawie: health.com

REKOMENDACJA
1/9
2015-09-26 20:54:42
~Monika

Dla mnie najgorszym problemem przy odchudzaniu są zaparcia. Pomaga mi jedynie dicopeg, śliwki i kefir nie działają. Tylko wtedy nie odechciewa mi się tej całej diety.

2013-04-09 14:10:18
~joanna

Nie jem w nocy, nie podjadam przekąsek , jem czesto ale mało.Jak w takim razie mam schudnąc?

2013-03-11 11:12:06
~hmmm

hmm dziwne bo co dodam komentarz to ktoś mi go usuwa, psia krew

2013-03-11 11:02:38
~AruniO

Wszystkie porady bardzo fajnie i rzeczowo opisane ale warto zwrócić uwagę jeszcze na: 1) pić wodę bądź wodę z cytryną między posiłkami (nie w trakcie posiłku gdyż pogorszy to trawienie - rozkładanie pokarmu); 2) "jedząc tłuszcze spalasz tłuszcze" -(taki paradoks) warto dożucić do swojej diety produkty bogate w zdrowe tłuszcze np. ryby, zdrowe tłuszcze roślinne (w postaci płynnej nie stałej), rośliny łuskane-ziarniste np. słonecznik, sezam; 3) wysypiać się

2013-03-09 03:34:06
~zz

A co z tymi , którzy pracują w nocy?

Masz swoje poglądy? Tu jest miejsce, gdzie możesz je swobodnie wyrazić!
Pisz, komentuj i dyskutuj. Pamiętaj o tym, że nie będziemy tolerować niecenzuralnych wypowiedzi i wulgaryzmów. Wymieniaj poglądy a nie obelgi. Zasady Opinii.