wyszukanie zaawansowane

Galerie

Zdrowe zamienniki niezdrowych produktów

Zdrowe zamienniki niezdrowych produktów

123RF

1/6

Aby starania o szczupłą sylwetkę przynosiły pożądane efekty, należy wyrobić sobie zdrowe nawyki żywieniowe. Restrykcyjne diety w 4 na 5 przypadków kończą się powrotem do starego menu zaledwie po 7 dniach, dlatego warto zastosować łagodną metodę zamienników. Krok po kroku zamieniasz jeden wysokokaloryczny składnik diety na jego zbijający cholesterol odpowiednik. Rezultaty przynoszą zdumiewające efekty.

Olej roślinny zamiast masła
Smażenie na maśle lub smalcu to kardynalny błąd osób walczących z wysokim poziomem cholesterolu. Oleje roślinne i oliwa są o wiele zdrowsze niż tłuszcze zwierzęce, bo zawierają dużo nienasyconych kwasów tłuszczowych. Do smażenia najlepsze są: olej rzepakowy, kukurydziany, słonecznikowy, sojowy i oliwa rafinowana lub z drugiego tłoczenia. Trzeba też pamiętać, że wielokrotne ogrzewanie tłuszczów roślinnych niszczy ich właściwości. Dlatego po smażeniu należy wylać zużyty olej. Natomiast do sałatek i surówek lepiej dodawać olej lniany, z pestek winogron lub oliwę z pierwszego tłoczenia (extra virgin). Do smażenia lepiej ich nie używać, bo wysoka temperatura niszczy cenne składniki.

REKOMENDACJA
1/6
2013-09-27 08:00:45
~merY

Dieta pełnoziarnista? NIEKONIECZNIE htt p://eternityandfingerprints.wordpre ss.com/2013/09/17/pszeniczny-brzuch -i-ciastkowata-buzia/

2013-09-27 07:33:31
~hudy

a najlepiej zabić kołek w dupę i nic nie jesć, ciekawy jestem jaką wielka dupe ma autor tych wypocin

Masz swoje poglądy? Tu jest miejsce, gdzie możesz je swobodnie wyrazić!
Pisz, komentuj i dyskutuj. Pamiętaj o tym, że nie będziemy tolerować niecenzuralnych wypowiedzi i wulgaryzmów. Wymieniaj poglądy a nie obelgi. Zasady Opinii.