wyszukanie zaawansowane

Galerie

Karygodne błędy, które popełniają osoby na diecie

Karygodne błędy, które popełniają osoby na diecie

123RF

1/6

Zrobisz wszystko żeby schudnąć? Świetnie! Zweryfikuj jednak, jakimi działaniami rzeczywiście przybliżysz się do celu, a które mogą tylko zniszczyć twoje marzenia o zgrabnej sylwetce. Większość popularnych sposobów na zrzucenie zbędnych kilogramów można włożyć między bajki.

Pomijanie śniadań
Myślisz, że jeśli nie zjesz śniadania to więcej schudniesz? Nic bardziej mylnego! Badania dowodzą, że osoby, które nie zjedzą śniadania w ciągu dwóch godzin po przebudzeniu mają napady głodu w ciągu dnia. W konsekwencji spożywają więcej kcal niż osoby zjadające wszystkie posiłki. Ważne jest też, jakie śniadanie wybierzesz. Najlepiej, aby było ono urozmaicone i wartościowe, powinno zwierać węglowodany złożone – pieczywo razowe, płatki pełnoziarniste, kasze, pełnowartościowe białko – chude wędliny, sery, dobrej jakości tłuszcz tj. olej, oliwę oraz masło, a także warzywa.

Tekst: Justyna Piechocka, dietetyk vitalia.pl/asz/fitness.wp.pl

Chcesz schudnąć? Sprawdź, kiedy ci się uda

REKOMENDACJA
1/6
2013-10-03 11:42:21
~kasia

Jedyny sposób na zdrowe odchudzanie i długotrwałe wyniki jest zmiana nawyków żywieniowych. Po co całe życie się odchudzać, to jest bardzo męczące dla naszego organizmu. Ja już z tym nie mam problemu, zmieniłam nawyki żywieniowe, ale pomógł mi w tym polecając mi świetny program konsultant Wellness(idealnafigura.com/gberes), schudłam zdrowo, bezpiecznie, co najważniejsze utrzymuje już ponad rok świetną figurę.Każdej to polecam

2013-10-01 08:42:34
~Anetta

ja osobiście polecam dietę Fultona, mi pomogła

2013-10-01 08:38:03
~zrzucicbrzuch.pl

śniadanie to podstawa. Aby chudnąć należy jeść, ale robićto mądrze i zdrowo. Dla tych co chcą siędowiedzieć jak to robić polecam stronę zrzucicbrzuch.pl gdzie można się tego dowiedzieć. Zrzucicbrzuch.pl

2013-10-01 07:00:02
~ewelllcia

Jestem u dietetyka od Maja tego roku. Wszystko się zgadza co jest napisane u góry, z wyjatkiem tego jedzenia 3h przed snem. Moj dietetyk powiedzial, ze nalezy jest OSTATNI posiłek nie dlużej niż 40 min przed snem i krócej snu tym lepiej. Posiłek, mam na mysli Produkt białkowy(niskotluszczowy) +Warzywa. Nie możemh pozwolic naszemu organizmowi na odpoczynek w przemianie materi. Rozpedzamy jego metabolizm, dlatego jedzenie czesciej mniejszych posilkow jest najlepszym rozwiazaniem:)pzdr:

Masz swoje poglądy? Tu jest miejsce, gdzie możesz je swobodnie wyrazić!
Pisz, komentuj i dyskutuj. Pamiętaj o tym, że nie będziemy tolerować niecenzuralnych wypowiedzi i wulgaryzmów. Wymieniaj poglądy a nie obelgi. Zasady Opinii.