wyszukanie zaawansowane

Galerie

Płatki śniadaniowe - co wybrać?

Płatki śniadaniowe - co wybrać?

123RF

1/8

Szybkie w przygotowaniu, smaczne i pożywne. Stanowią doskonałą przekąskę lub dietetyczne, ale sycące śniadanie. Nie znudzą się, bo jest ich kilka odmian. Oto rodzaje płatków, które zawsze warto mieć w kuchni.

Płatki owsiane
Płatki owsiane można przygotowywać z mlekiem lub wodą. Dostępne są jako: zwykłe, górskie i błyskawiczne, które nie wymagają gotowania. Najbardziej wartościowe są płatki zwykłe. Zawierają najwięcej witaminy E i tych z grupy B oraz kwasu foliowego, a także żelaza, wapnia, magnezu, cynku czy potasu. Do owsianki można dodawać orzechy, pestki słonecznika czy dyni albo suszone owoce (zamiast słodzenia) i w ten sposób wzbogacać ją o dodatkowe, wartościowe składniki. Płatki owsiane zawierają aminokwasy, nienasycone kwasy tłuszczowe i sporo błonnika. Dzięki temu usprawniają proces trawienia, oczyszczają organizm z toksyn, a także obniżają poziom cholesterolu i zalecane są w profilaktyce miażdżycy.

Tekst: Kaja Ostrowska/ep/zdrowie.wp.pl

REKOMENDACJA
1/8
2014-07-17 16:14:20
~maryla

Pomysły na zdrowe i smaczne dania, a także dużo ciekawostek o ziołach i przyprawach: http://eprzyprawy.blog spot.com/ Żródło witamin i minerałów możemy znaleźć w wielu produktach o których nawet nie mamy pojęcia.Zapraszam:)

2014-07-17 11:17:13
~ala

Organizm potrzebuje wszystkich składników odżywczych każdego dnia. Ja znalazłam świetne rozwiązanie, nie muszę zastanawiać się co mam jeść, jem bardzo pożywne śniadanie a co najważniejsze jest to dla każdego. Polecam zdrowe, smaczne odżywianie, (zdrowesniadanie.info/gberes ; idealnafigura.com/gberes) dające witaminy i energię

Masz swoje poglądy? Tu jest miejsce, gdzie możesz je swobodnie wyrazić!
Pisz, komentuj i dyskutuj. Pamiętaj o tym, że nie będziemy tolerować niecenzuralnych wypowiedzi i wulgaryzmów. Wymieniaj poglądy a nie obelgi. Zasady Opinii.