wyszukanie zaawansowane

Galerie

Jakich składników najczęściej brakuje w naszej diecie?

Jakich składników najczęściej brakuje w naszej diecie?

Thinkstock

1/6

Warto zwracać uwagę na to, co znajduje się na naszych talerzach, gdyż od tego zależy nasze zdrowie. Niedobory pokarmowe mają swoje źródło w złych nawykach żywieniowych.

Pierwszy na liście jest niedostatek żelaza, który prowadzi do niedokrwistości (anemii). Pierwiastek ten jest niezbędny do produkcji hemoglobiny, która odpowiada za transport tlenu do wszystkich zakątków ludzkiego organizmu. Anemia dotyka dużo częściej kobiet niż mężczyzn, a wiąże się ona nie tylko ze złą dietą, ale także z miesiączkami czy ciążą. Rezultatem niedoboru żelaza jest obniżenie odporności organizmu na infekcje wirusowe i bakteryjne oraz urazy. Objawami niedokrwistości są: osłabienie organizmu, poczucie zmęczenia, bladość cery. By zweryfikować poziom żelaza powinniśmy wykonać badanie krwi, a następnie uzupełnić jego ilość w organizmie, przyjmując zarówno odpowiednie suplementy, jak również zadbać o spożywanie odpowiednich produktów (jaja, czerwone mięso, ciemne pieczywo, wątroba czy warzywa).
Tekst:Kyo/ESE/

Polecamy! Wybierz dietę idealnie dopasowaną do swoich potrzeb

Dołącz do fanów serwisu Zdrowie&Fitness na Facebooku

Tagi: dietamagnezżelazowapńwitamina cwitaminy
REKOMENDACJA
1/6
2013-11-08 20:12:51
~Wiem co jem

B 17 tego wam brakuje

2011-12-13 22:38:18
~Nilik O'Fenol

Jam jest nilikofenol

2011-07-17 12:00:49
~erwqa

witam ja schudlam 3 kg w ciagu tygodnia dzieki diecie zakupionej na aukcji: http://allegro.pl/listing.php/user ?us_id=22354136 polecam bo naprawde warto i tanio tylko 5 zl a komentarze mówią same za siebie...

Masz swoje poglądy? Tu jest miejsce, gdzie możesz je swobodnie wyrazić!
Pisz, komentuj i dyskutuj. Pamiętaj o tym, że nie będziemy tolerować niecenzuralnych wypowiedzi i wulgaryzmów. Wymieniaj poglądy a nie obelgi. Zasady Opinii.