wyszukanie zaawansowane

Galerie

Kalorie w napojach

Kalorie w napojach

1/12

Licząc kalorie, z reguły skupiamy się na tych, które są w jedzeniu, pomijając jednocześnie te, których dostarczamy organizmowi w płynnej postaci. Tym sposobem łatwo możesz wpaść w prawdziwą, kaloryczną pułapkę. Jak się okazuje, czasami nawet woda może mieć kalorie!
Woda
To jedyny napój, który możesz spożywać do woli i podstawa każdej zbilansowanej diety. Jednak zanim sięgniesz po dowolną butelkę z wodą, warto poświęcić chwilę na sprawdzenie etykiety. Wbrew pozorom wybór nie ogranicza się tylko do tego, czy woda jest gazowana czy nie. Przede wszystkim warto pić wodę mineralną, która nie tylko nawadnia, ale też uzupełnia poziom mikroelementów w organizmie. Minimalna zawartość pierwiastków w wodzie mineralnej to 1000 miligramów na 1 litr. Butelkowana woda źródlana lub spożywana w warunkach domowych tzw. woda przegotowana, jedynie wypłukuje z nas cenne minerały, nie dostarczając nowych.

REKOMENDACJA
1/12
Ten materiał nie ma jeszcze opinii. Masz okazję by Twój głos pojawił się tutaj jako pierwszy! Nie czekaj - dodaj swoją opinię!

Masz swoje poglądy? Tu jest miejsce, gdzie możesz je swobodnie wyrazić!
Pisz, komentuj i dyskutuj. Pamiętaj o tym, że nie będziemy tolerować niecenzuralnych wypowiedzi i wulgaryzmów. Wymieniaj poglądy a nie obelgi. Zasady Opinii.