wyszukanie zaawansowane

Galerie

9 najbardziej drastycznych diet

9 najbardziej drastycznych diet

Thinkstock

1/10

Drastyczne, niskokaloryczne diety mają prowadzić do wymarzonej sylwetki. Najlepiej, by efekt był osiągnięty natychmiast. Dla wielu osób, głównie kobiet, staje się to szczególnie istotne wiosną. Jednak głodzenie się albo wybór drastycznej diety nie przynoszą trwalszych efektów w procesie odchudzania. Efekt jo-jo szybko daje znać o sobie w postaci nadprogramowych kilogramów. Pozostają też choroby i wyniszczenie organizmu. Które diety najbardziej niszczą zdrowie?

REKOMENDACJA
1/10
2012-04-25 15:29:32
~Ania85

"Chemia zamiast odpowiednio zbilansowanych posiłków." To nieprawda bo produkty z tej diety zawierają tyle wartości odżywczych ile powinny. Dieta jest zbilansowana więc to nie znowu sama chemia. Nie sądzę żeby dieta 1000 czy 1200 kalorii była taka wyniszczająca a te dwa stopie stosowane są najczęściej.

2012-04-25 13:03:48
~verne

dawno takich bzdur nie czytałem

2012-04-24 19:38:33
~maj

Dieta Cambridge nikomu nie gwarantuje utraty 3 kg tygodniowo. Początkowo można tyle zgubić na każdej diecie, bo z organizmu schodzi woda. Poza tym 400-500 kcal dziennie? Dieta ma kilka etapów, w pierwszym faktycznie kalorii jest bardzo mało, ale jest on tez sporadycznie stosowany, np. kiedy ktoś musi bardzo szybko schudnąć przed operacją. W innych wypadkach się go nie stosuje! Radzę sprawdzać informacje przed opublikowaniem, bo ktoś najwyraźniej nie odrobił zadania domowego.

2012-04-14 15:47:45
~rommoc39

Widać wyraznie, że każda dieta ma zalety, ale i wady. Ale najlepiej odchudzać się w zależności od swoich od swoich chorób. Ja jako cukrzyk polecam umiarkowanie w jedzeniu i odzywianie się 5 do 6 razy, ale w mniejszej ilosci. Zobacz (www.cukrzycaseniora.szablon.pl) gz ie są dostępne moje programy komputerowe dla cukrzyków.

2012-04-10 22:06:29
~Alixia

Ja od czasu do czasu, gdy widzę, że sporo przybrałam na wadze - stosuję dietę 1000 kalorii, 1200 w porywach. Trzeba dużego samozaparcia, ale efekt jest fajny;-) Nie liczę kalorii jak na wadze aptekarskiej, ale staram się poznać tabele kaloryczności i wyeliminować produkty wysokokaloryczne - głównie cukier, słodycze. Gotuję na parze. Jem sporo ryb, warzyw, trochę owoców. I sporo kapusty pekińskiej lub lodowej.

Masz swoje poglądy? Tu jest miejsce, gdzie możesz je swobodnie wyrazić!
Pisz, komentuj i dyskutuj. Pamiętaj o tym, że nie będziemy tolerować niecenzuralnych wypowiedzi i wulgaryzmów. Wymieniaj poglądy a nie obelgi. Zasady Opinii.