wyszukanie zaawansowane

Multimedia

Eksperci radzą

Sonda

Wasza strefa Fit!

Dołącz do nas

Dodaj Galerię |Tekst

Sonda

Teksty

Przykładowy trening.

27.11.2009

Przygotowałam dla was zestaw ćwiczeń,po których szybko schudniecie. DZIEŃ 1 -30 przysiadów -20 brzuszków -15 pompek -10 rozkrocznych przysiadów DZIEŃ 2 -50 brzuszków -15 pompek -45 przysiadów -15 brzuszków-nogi proste DZIEŃ 3 -60 brzuszków -50 przysiadów -30 schodków -motylki rąk - 20 razy - bieg w miejscu - 1 minuta DZIEŃ 4 -60 brzuszków -20 pompek -rowerek na podłodze - 1 minuta -motylki rąk - 30 razy DZIEŃ 5 -50 przysiadów -20 przysiadów rozkrocznych -15 pompek -30 schodków -15 tricepsów DZIEŃ 6 - spacer - 1 godzina DZIEŃ 7 -bieg wolny - 1 godzina DZIEŃ 8 -taniec - 30 minut DZIEŃ 9 -ćwiczenia rozciągające- 15 minut -45 brzuszków - 35 przysiadów rozkrocznych - tradycyjne wykroki DZIEŃ 10 - spacer - 30 minut - bieg wolny - 30 minut

Baby

REKOMENDACJA
2011-12-04 11:38:12
~znawca zycia

A moze trzeba zaczac od spaceru i lekkiego truchtu bo jak 1dnia zrobie te pompki brzuszki itd to powstana zakwasy i na 2 dzien koniec z cwiczeniami ! Pozostanie lezenie i slodkosci na pocieche

Masz swoje poglądy? Tu jest miejsce, gdzie możesz je swobodnie wyrazić!
Pisz, komentuj i dyskutuj. Pamiętaj o tym, że nie będziemy tolerować niecenzuralnych wypowiedzi i wulgaryzmów. Wymieniaj poglądy a nie obelgi. Zasady Opinii.