wyszukanie zaawansowane

Multimedia

Sonda

Wasza strefa Fit!

Dołącz do nas

Dodaj Galerię |Tekst

Sonda

Zobacz w innych serwisach:

Relaks

6 sposobów na szybką pobudkę!

123RF
21.07.2014

informacja prasowa

 

Czy twoja pobudka bywa trudna? Poniżej znajdziesz sposoby na poranne przebudzenie, które sprawią, że nareszcie wstaniesz z uśmiechem na twarzy.  


Problemy ze wstawaniem często wynikają z warunków w jakich śpimy lub przygotowujemy się do snu, dlatego warto zastanowić się nad swoim miejscem do spania i czynnościach, które wykonujemy przed pójściem spać.


Podstawą dobrego snu jest wygodny materac i pościel, bez których nie możemy zapewnić sobie odpowiedniego komfortu spania. Wzorcowy materac powinien być dopasowany do wagi, wagi partnera oraz pozycji snu. Najlepsza pościel to antyalergiczna i taka, którą można prać w całości. To powoduje, że pozbywamy się roztoczy i alergenów ze swojego środowiska. Dodatkową przyjemność snu nadaje pachnąca i świeża pościel z aromatyczną wkładką.


Drugi ważny punkt to dostosowanie długości snu do własnych potrzeb. Dorosły człowiek średnio potrzebuje około 7,25 minut snu.


Trzecia zasada to prysznic w lekko ciepłej lub chłodnej wodzie. Dzięki temu pobudzisz swoje ciało do działania.


Czwarta zasada odnosi się do przygotowania w odpowiedni sposób sypialni. Powinno się wietrzyć pomieszczenie bądź zastosować nawilżacz powietrza. Powietrze do snu powinno być lekkie. Ważne jest to, by nie spędzać chwili przed snem przy komputerze czy telewizorze. Nie da się ukryć, że rozpraszają one sen statystycznie co wieczór.


Piąty punkt to zaopatrzenie się w odpowiedni budzik. Każda ustawiona drzemka nas rozleniwia. Dodatkowo budzik powinien być umieszczony w bezpiecznej odległości od łóżka. Dzięki temu może być duża szansa na to, że zaspany nie położy się znowu do łóżka.


Ostatnia zasada to pożywne i pełnowartościowe śniadanie. Do zestawu śniadaniowego powinno wybrać się takie produkty, które skłonią nas do wstania rano z łóżka. Jeśli wydaje Wam się, że tylko kawa jest w stanie postawić was na nogi to jesteście w błędzie. Zamiast tego lepiej uzupełnić nasze śniadanie pysznym i świeżym sokiem z pomarańczy. To nam da energię na cały dzień. Świetnie przedstawia to poniższa infografika.


Wszystkie złote zasady szybkiej pobudki, możecie zobaczyć ujęte w jednej infografice.

Źródło: Dormeo

 

 


 

REKOMENDACJA
2017-09-11 02:22:24
~HakerEduPL

"Dorosły człowiek średnio potrzebuje około 7,25 minut snu." i wszystko jasne... ;-)

2015-06-07 22:46:04
~Baśka

szybka pobudka=orzeźwiający poranny prysznic. inaczej nie da rady :/ żeby sobie poprawić nastrój stosuję mocno owocowe żele pod prysznic, jak nprevive z pomelo i kiwi :)

2015-05-11 01:20:20
~Igor

Jak zaczniesz dzień tak go skończysz warto moim zdaniem dostosować się do tych rad http://blogimpel.pl/7-sposobow-szcz esliwy-dzien/ i zacząć dzień inaczej by mieć pozytywne nastawienie.

2015-04-20 08:32:09
~Halina

Statystyka wyssana z palca- mam 63 lata i spie przecietnie 9-10 godzin, na nic nie choruje, nie spie w ciagu dnia. Redaktorzy absurdow do poprawki;))

2015-04-07 12:00:37
~kasia

Ja od dłuższego czasu miałam z tym poważny problem. Nie mogłam zasnąć a jak wstawałam to od razu byłam zmęczona. Okazało się, że dużo zależy od odżywiania. Znajoma poleciła mi odpowiednie, zdrowe i naturalnie:) smaczne posiłki ( idealnafigura24.pl ) dzięki których teraz wyglądam lepiej świetnie się teraz czuje a co najważniejsze nie mam już problemu ze snem. Polecam

2015-03-13 09:00:27
~kasia

Ja od dłuższego czasu miałam z tym poważny problem. Nie mogłam zasnąć a jak wstawałam to od razu byłam zmęczona. Okazało się, że dużo zależy od odżywiania. Znajoma poleciła mi odpowiednie, zdrowe i naturalnie:) smaczne posiłki ( zdrowesniadanie.info/gberes ) dzięki których teraz wyglądam lepiej świetnie się teraz czuje a co najważniejsze nie mam już problemu ze snem. Polecam

2015-03-05 09:57:38
~kszyszek

http://kimvita.pl/JAMAICA-BLUE-MOUN TAIN.html

2015-02-18 15:48:33
~Gosiaczek

Żeby to wszystko pomagało byłabym najszczęsliwsza na świecie:) Cierpiałam na chroniczne zmęczenie - rano przestawiałam budzik i kazda minuta byla na wage zlota, po powrocie z pracy marzylam wylacznie o lozku, poduszce i kocyku... bylam u lekarza - straszyl anemia! Trafilam na test obciazen organizmu, wiecej mozna poczytac i porozmawiac na dlaczegochoruje.info Okazalo sie ze mam "zainfekowany" organizm, ale dzis juz jest ok:) Polecam zdecydowanie takie wyjscie.

2015-02-12 09:39:16
~Kasia

Ja codziennie rano miałam problem z wstaniem z łóżka, czasem nawet budzik mnie nie obudził i zaspana szłam do pracy. Problem z koncentracją i jakość snu też nie była najlepsza. Okazało się że mam problemy z ciśnieniem i zaczęłam działać, polecam http://tlen.taxivital.pl/nadcisnien ie/

2014-11-12 12:51:41
~Ania

Na sniadanienajlepsza będzie kasza jaglana np. z orzechami. Polecam beinhealthpl.blogspot.pl

12

Masz swoje poglądy? Tu jest miejsce, gdzie możesz je swobodnie wyrazić!
Pisz, komentuj i dyskutuj. Pamiętaj o tym, że nie będziemy tolerować niecenzuralnych wypowiedzi i wulgaryzmów. Wymieniaj poglądy a nie obelgi. Zasady Opinii.