wyszukanie zaawansowane

Multimedia

Sonda

Wasza strefa Fit!

Dołącz do nas

Dodaj Galerię |Tekst

Sonda

Psychologia

Jak radzić sobie z e-stresem?

31.07.2009

XXI wiek przyniósł nam ekspresowy rozwój coraz to nowocześniejszych technologii elektronicznych. Ledwo wymieniłeś telefon na nowszy model, kiedy w telewizji pojawiły się reklamy, że na rynek właśnie wprowadzono model o klasę wyższy, z nowymi, „niezbędnymi” funkcjami.

Znowu nie nadążasz. W skrzynce pocztowej czekają dziesiątki maili do odczytania, kolejne dziesiątki tych , na które koniecznie musisz odpisać. Telefon na biurku bez przerwy się urywa, ale Ty nie masz czasu go odebrać, bo właśnie prowadzisz służbową rozmowę prze komórkę. 

W tym czasie na prywatny telefon sms-y śle Twoje dziecko, które od rana pilnie próbuje się z Tobą skontaktować. A Twoi znajomi zasypują Cię krótkimi zapytaniami na komunikatorze. Znasz to? Jeśli choć raz znalazłeś się w takiej sytuacji, to znaczy że wiesz, czym jest e-stres.

Każdy z nas stres przeżywa inaczej. U jednych jest to tylko lekkie zdenerwowanie, przyspieszone tętno i spocone dłonie. Inni odczuwają znajome, nerwowe kłucia gdzieś na ciele – a to serce, a to wątroba, a to jeszcze inny organ. Czasami taki długotrwały, nawet niezbyt silny stres prowadzić może do poważnych konsekwencji, nie tylko natury psychicznej.

1 2 3
Tagi: e-stresstresemocje
REKOMENDACJA
2009-08-21 18:02:38
~Hana

Na stres najlepszy jest Floradix. ja zawsze go pije jak mam okresy wiekszego stresu i zawsze czuje sie lepiej, albo jak zaczynam czuc się przemęczona, to tez pomaga, tylko trzeba stosować co namnej klka dni..ma fajny smak..to witminy , głownie zelazo i z gr. B no i wit. C, poza tym ruch tez odstresowuje, jakas przyjemność itd.

2009-08-01 18:15:31
~ech

a jaki był tytuł tego obszernego i wyczerpującego gniota?

Masz swoje poglądy? Tu jest miejsce, gdzie możesz je swobodnie wyrazić!
Pisz, komentuj i dyskutuj. Pamiętaj o tym, że nie będziemy tolerować niecenzuralnych wypowiedzi i wulgaryzmów. Wymieniaj poglądy a nie obelgi. Zasady Opinii.