wyszukanie zaawansowane

Multimedia

Sonda

Wasza strefa Fit!

Dołącz do nas

Dodaj Galerię |Tekst

Sonda

Zobacz w innych serwisach:

Psychologia

Pierwsza w Polsce operacja depresji

09.01.2009

Operację u 45-letniego mężczyzny przeprowadzili neurochirurdzy z 10. Wojskowego Szpitala Klinicznego w Bydgoszczy - podała "Gazeta Wyborcza".

 

Pacjent chorował na ciężką postać depresji od 26 lat. Leki nie pomagały. Przeprowadzona w połowie grudnia operacja polegała wszczepieniu symulatora, który pobudza wydzielanie serotoniny w organizmie chorego.

Pierwsze wyniki tego leczenia będą znane za mniej więcej trzy miesiące. (PAP)

źródło: PAP yy/

fot. archiwum wp

Zobacz też:

Manipulacje matek narażają córki na depresję

Koty, które leczą

Rumianek pomaga cukrzykom

REKOMENDACJA
2009-01-09 23:00:43
~Blanka

Moja depresja zniknela w chwili, gdy po 4-letnim bezskutecznym szukaniu pracy (no nie, pracowalam, ale to nie byla praca, o jaka mi chodzilo) zadzwonila do mnie pani i powiedziala, ze wygralam konkurs i ze mnie zatrudnia. W pierwszej chwili przezylam szok, myslalam ze pani zartuje, do otrzymania stalego angazu myslalam ze to zart i ze za chwile ktos mnie zapyta co ja tam robie. Ponad 2 lata pracuje w normalnej firmie za w miare (jak na polskie warunki) normalne pieniadze.

2009-01-09 23:00:20
~czytelniczka

jesli ta operacja sie powiedzie to bede robic wszystko aby miec rowniez szanse na nowe zycie.jestem juz taka zmeczona brakiem checi do wszystkiego.lek,deprecha,ten ciagly niepokoj,wegetatywne dolegliwosci,smutek to moje dotychczasowe zycie.chce byc taka jaka byłam przed laty.nawet juz nie pamietam kiedy to było.wiem ze ta operacja moze wzbudzic nadzieje i dac szanse wielu podobnym mi ludziom.

2009-01-09 22:53:42
~czytelniczka

boze moze w koncu ktos znajdzie sposob na te straszna chorobe.od lat miewam z tym problemy.leki nie daja praktycznie nic.to tylko chwilowe oszukanie mozgu.a do tego nerwica lekowa to juz katastrofa i to cos co zrozumie tylko ktos dotkniety tymi chorobami.tak trudno z tym zyc,kochac,smiac sie.to prawie niemozliwe.moze pan bog dokonał kolejnego cudu i wskazał droge naukowcom.

Masz swoje poglądy? Tu jest miejsce, gdzie możesz je swobodnie wyrazić!
Pisz, komentuj i dyskutuj. Pamiętaj o tym, że nie będziemy tolerować niecenzuralnych wypowiedzi i wulgaryzmów. Wymieniaj poglądy a nie obelgi. Zasady Opinii.